3 is a magic number

Heeeheee...jaa kanske inte då! Nu är det i alla fall 3 ynka små dagar (och en kväll) tills dagen D. Ska bli så obeskrivligt härligt att ni förstår inte. Men jag kommer sakna lite saker ändå...även om listan med saker jag är glad att slippa är längre. Den jag kommer sakna mest, mitt ljus i mörkret, är min älskade lille kisse. Kommer sakna hans små förvirrade ögon och hans små utbrott..eller att få mata honom med räkor eller gå och köpa något annat lyxkäk till honom. Min lille prins<3  Sen kommer jag sakna er som får mig att orka gå igenom alla veckans dagar, ni som faktiskt ger skolan en mening när man helst bara vill ligga kvar i sängen. Jag hoppas att ni får ett helt snappintastic jullov och alldeles snappylicious julklappar! Puss på er!

Kommentarer
Postat av: Celia - Design, foton, intressen

Söt blogg! ;D

2008-12-09 @ 18:46:14
URL: http://ceeelias.blogg.se/
Postat av: Anonym

SNAP<3

2008-12-09 @ 21:17:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0