Shopping!

Hallu! Sitter här och väntar på Hanna och Mimmi så tänkte att jag lika gärna kunde skriva lite. Vi ska titta på film och svulla chips med dip! Ska bli riktigt gott och mysigt. Just nu sitter jag bara och lyssnar på lite skön musik och pratar med lite folk..om typ ingenting alls..

Fick paket igår på posten *yay*! Ett linne, en bikini och en necessär. Som ni kan se på bilden lite längre ner är bikinin lika smal som fram. Nu kanske en del av er skriker JAAA där hemma, men tyvärr. Den underdelen tänker jag bara använda på balkongen, terassen i Argentina eller på väldigt ödsliga stränder utomlands. I alla fall tills jag vant mig/blivit lite modigare. Linnet är jag väldigt nöjd med! Sitter hur snyggt som helst. Necessären är också jättesöt och har en liten spegel inuti, jättepraktiskt! Ja, den kanske är lite överdriven..men liksom titta på den! Idag när jag var i stan med min kära kusin köpte jag ett par solglasögon också, men dom orkar jag inte fota nu ^^

--



Kommentarer
Postat av: mimmi

skitsnyggt linne! tänkte på det i går men glömde att säga det:P kram!

2008-08-24 @ 12:25:09
Postat av: Anonym

hahaha hörde ett eko nånstans (JAAAAAA)

men omg den är vekrligen lite haha

2008-08-24 @ 13:09:37
Postat av: Larven

jaa eller hur -.-

2008-08-28 @ 10:56:54
URL: http://mclarven.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0