Usch... -.-

På senaste tiden har jag bara velat ligga i sängen hela dagen och aldrig gå upp. Och så var det med det. Jag tänkte lägga till något mer om det men jag kom inte på något. Det är bara så. Punkt!

Jag har sprungit runt en massa i helgen. I fredags var jag på 080808-grejen och träffade folk hit och dit. Rätt mycket folk faktiskt... I lördags gick jag på ett möte om gymnastikskolan som börjar nu imorgon och fick jobba en massa. Lyfte massa tjockmattor och tumblingdelar. Tycker att det borde varit klart för länge sen? Idag har jag varit hos Mika och firat födelsedag. Fick massa god mat och tårta! Sen åkte vi in till gamla stan och fikade. Mysipysi..

Imorgon börjar gymnastikskolan. KLOCKAN 8! Döda mig, snälla? Hur fan ska jag orka vara uppe och PIGG klockan jävla jävla 8 på morgonen när jag sitter här nu klockan 01:06 med världens koffeinkick och sovvanor jag inte ens tänker nämna här? Jag lär ju inte somna förrän typ 4 och måste gå upp senast 7. Det ger mig 3 timmars sömn liksom...Sen ska jag vara pigg och trevlig mot en massa småbarn jag förväntas orka lyfta omkring och hålla reda på. Blir till att dricka kaffe. En massa kaffe <3

Förövrigt är jag fortfarande på lika pissigt humör som jag varit de senaste veckorna och förstår inte vad det är med mig. Jag orkar inte. Blä.. För tillfället kilar humörskalan stadigt på överkänslig/ligga i sängen hela dagen/känna sig jätte ensam och övergiven/"måste jag vara glad nu igen?" ungefär haha. Det låter nog värre än vad det är, jag är faktiskt glad ibland men inte när jag måste vara själv. Det kanske är därför jag tvingar mig upp ur sängen fast jag egentligen vill ligga kvar?

Hoppas jag har energi nog att klara den här jävla veckan i alla fall..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0