Trött

Alltså jag förstår inte hur jag kan bli så trött? Klart att det är krävande att hålla reda på massa ungar som skriker hela dagen men liksom...jag däckade klockan 10 igår och vaknade halv 8 och var fortfarande lika trött. Nu är jag också trött! Ska typ titta på en film och sen sova. Så skönt <3

Den här dagen har varit lite rolig faktiskt. Fick till och med träna lite själv! Kändes så otroligt skönt..fast första volterna kändes jääättestela. Säkert för att man inte har gjort något på ett tag. Just nu är jag i alla fall jätte tränings-kåt och vill bara gå tillbaks till hallen och fortsätta, men det får jag inte.. *cry*

Imorgon ska jag ha pasta med bacon till lunch! Massa gott och onyttigt <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0