Tankar

Nu ska jag berätta en sak. Jag sitter här. Jag sitter på en stol, som är blå. Den är ungefär 30cm bred...och..gjord av plast mestadels. Den har en kudde som man ska sitta på, och en som man ska luta sig emot med ryggen. Den har hjul också men dom är inte gjorda av plast, dom har någon form av metall runt sig. Oj vad jag PRATAR en massa! Nu ska jag i alla fall berätta en sak. Jag sitter här, och tänker på lite olika saker! Exempelvis hur jag mår? Hur andra mår? Jag mår bra! Jag vet att vissa inte gör det. Idag åt jag en smörgås. Jag hade ost på den. Jag hämtade osten i kylskåpet, där det var kallt (annars blir maten dålig). Sen stängde jag kylskåpet för annars blir det varmt där (och då blir maten dålig). Men nu ska jag sluta prata om massa knäppa saker! Det är nämligen så att jag just nu i denna stund sitter här i mitt rum. Det är fyrkantigt, men inte kvadratiskt. Mitt rum är, närmare bestämt, rektangulärt. Ska jag vara ärlig så tänker jag inte så mycket just nu faktiskt. Godnatt!


Kommentarer
Postat av: pola

det....går....inte...att...göra....annat....än...att.....avguda....dig



alltså HAHAHAHAHA

2008-08-04 @ 23:46:57
Postat av: Ocken

Ett ord, En mening, en betydelse.. PSYKOS!!

2008-08-05 @ 00:41:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0