Skola..

Måndag..
Vaknade halv 7. Var inte så trött som jag trodde att jag skulle vara..hade däremot ingen aptit och väldigt ont i huvudet. Började dagen med matte (eftersom jag fick som jag ville!) med ny lärare. Hon verkar bra än så länge, men hur svårt är det att slå Ingela egentligen? Sedan hade jag svenska där jag skrev det antagligen sämsta, mest värdelösa brev  om mig själv jag någonsin skrivit. Jag orkade inte ens försöka skriva fint liksom.. Ja sedan hade jag mitt underbara hål. Jag är dock inte helt själv under hela hålet eftersom en del av det är extremt lång lunch för resten av klassen. Så jag vandrade omkring i skolan med mina kära vänner och handlade i kiosken (såklart..) och gick till syo. Sedan hade jag ju då ungefär 1,5 timmes hål kvar och det hade ingen annan, så jag hängde med på rättskunskapslektionen. Det var nog det tråkigaste jag varit med om. Jag är GLAD att jag inte valde ekonomi! Sedan hade vi engelska allihop och pratade om varandras sommar ungefär... SLUT!

Nej då jag ska plåga er med lite mer onödig text. När jag tagit mig hem från Jakobsberg trots att det är på snudd omöjligt nu för tiden på grund av att mentalt handikappade människor(?) har gjort om tidtabellerna var jag väldigt hungrig. Så jag lagade makaroner med parmesan och falukorv och slängde i mig! Smakade jättebra, men var väl bara för att jag var så himla hungrig. Fick raggmunk i skolan, hur mycket mättar det liksom?

Nu ska jag snart iväg på möte om hur vi ska ha våra träningar med barnen i år. Lite sent kanske ni tänker? Lite sent att vi fick mejl om att det var okej att vi slogs ihop med en annan grupp och kanske (för vi måste tydligen ha ett möte med dem..) får bli en förberedande tävlingsgrupp typ FÖRRA VECKAN? Bra jobbat! Nu blev det ju lite stressigt och alla föräldrar lär väl skylla på oss. KUL!

Jaaa jag kanske inte verkar vara så jätteglad just nu men jag är faktiskt det, egentligen! Fast jag stör mig på allt ovanstående. Men..det har jag fan rätt att göra!


Kommentarer
Postat av: Anonym

PESSIMIST

ne skojar bara. vi kommer få mvg i matte föresten! (positivapola visst)

2008-08-25 @ 22:31:30
Postat av: Larv

aaa visst det kommer vi ju..vi är ju så..bra..på matte!

2008-08-28 @ 10:56:18
URL: http://mclarven.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0