Jävla barn.

Jag har ont i huvudet, jag är trött, jag har ont i halsen, jag hatar barn. Jag vaknade klockan 6 i morse för att jag hade glömt ge mamma hennes busskort. Så jag sov 2 timmar. Kul. En annan rolig sak är att dom inte har byggt klart hallen (SUPRISE!) och att vi inte får vara där förrän på onsdag. 120 barn på 20 ledare i en hall gjord för kanske 50. Kaos. Barn kan ju inte hålla käften och när dom inte får sina pipiga röster hörda pratar dom högre/skriker. Resultat: Ledarna får skrika tillbaka och går hem med tinnitus. Jag har dessutom fått (bokstavligt talat) släpa runt på en jävla unge vars enda intresse var att göra allt hon inte fick göra. Och skrika såklart...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0