Jag är bra :)

Jag har på senare tider fått höra av flera personer att jag är ROLIG! Det är sådant som känns lite sådär extra bra att få höra av någon anledning. I alla fall är det så att jag har varit sugen på nudlar i minst en vecka. Jag tror att det hela började när jag såg Kung Fu panda för första gången och fortsatte med att jag läste mitt "Fördelar och nackdelar med att äta nudlar med sugrör" inlägg och diskuterade detta med olika personer. I vilket fall som helst vill jag göra klart för er att jag vill bli bjuden på nudlar, snarast! Inte på någon fin restaurang eller så utan vanliga 1kr på lidl-nudlar!

Nu till vad jag haft för mig den senaste tiden. Första dagarna efter att jag kommit hem från Spanien gick åt till att vila ut och vänja sig vid att folk faktiskt förväntar sig att man ska orka ta sig ut och träffa dem, även om man egentligen bara vill ligga i sängen hela dagen. Jag tog mig några vilodagar och upptäckte sedan när jag började hitta på saker att jag inte ville sluta. Därpå följde dom 2 mest livliga veckorna jag någonsin upplevt. Jag träffade en massa människor, på en massa olika platser och gjorde en massa olika saker! Nej, jag orkar inte gå in på detaljer.

Sen kom mina föräldrar hem. Inte för att jag tror att dom skulle försökt förhindra så mycket av det jag gjorde under mina livliga veckor, men det tog liksom slut där. Kanske tog min energi slut helt enkelt? I vilket fall som helst har jag mest suttit här framför datorn eller legat i sängen sen dess. Tagit någon fika här och där men aldrig haft något att göra en hel dag. Jag har haft tråkigt och jag har ätit en massa som jag gör när jag har tråkigt, men jag har liksom inte haft tillräckligt med energi för att göra något åt det. I vilket fall som helst har jag bestämt mig för att mitt slappa liv ska få sig ett slut nu. Kom igen, det är liksom mindre än 20 dagar kvar av sommarlovet?

Kommentarer
Postat av: pola

imorgon ska jag bjuda dig på nudlar! lovar, hela dagen också!

2008-08-05 @ 20:30:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0