döööö

Jag är jättetrött och börjar bli sjuk. Detta gör mig extremt irriterad. Jag är också irriterad över att jag sitter här och gör absolut ingenting en fredagkväll (igen!). Sen är det massa andra saker jag är irriterad över. Ett exempel är de underbara träningstider jag och Hanna fått med våra barn! Nej jag ska nog inte uttråka er med vidare information om det..

Ikväll har jag dödat barn i The Sims och fått alla fruar att vara otrogna och fått deras män att misshandla varandra medan jag satt och hånlog åt det hela. Det var kul...

Jag funderar på att gå och lägga mig för allting känns verkligen helt värdelöst just nu. En sådan dag helt enkelt.. Borde ha ett förråd med chokladkakor jag kan utnyttja vid sådana här tillfällen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0