Bläää

Hm..alltså jag är så trött nu så jag borde egentligen inte skriva, men jag har inget bättre för mig så lite stavfel och tråkiga ämnen får ni tåla.

Skolan har blivit lite roligare, men inte mycket. Eller egentligen är den nog mycket roligare bara att man är så hungrig och trött hela tiden så att man inte riktigt får njuta av det. Jag måste ju numera gå upp en halvtimme tidigare för att hinna med rätt tåg -.- Och maten...herregud säger jag bara. Den kan ju inte innehålla något nyttigt alls, ingen energi till lilla mig någonstans! Idag åt jag fisk och potatis fast det smakade skit OCH en tallrik fil med flingor men mitt huvud ville ändå sprängas i småbitar bara en lektion efter.

Jag är så otroligt obeskrivligt glad över att jag inte har Ingela i matte längre! Jag får faktiskt ut något, lär mig något på lektionerna nu för tiden! Helt otroligt..underbar känsla! Hungern och tröttheten sa ifrån emot slutet av lektionen så koncentrationen var väl inte på topp direkt...men det funkade i alla fall!

Var med mamma och syster och gick runt i Jakobsberg igår efter skolan och köpte lite saker. Eller min mamma och syster köpte saker för jag var för trött för att tänka. Nadja för trött för att shoppa..det trodde ni väl aldrig skulle hända? Aja, sen åt vi pastasallad till middag på Tasty's där vi träffade Hanna. En av de godaste pastasallader jag ätit faktiskt. Mums!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0