Återvändsgränd

Man får så härlig fantasi när man har tråkigt. Kom nyss upp ur badet som varade ungefär en timme. Tände doftljus och allting, blev hur mysigt som helst. Nu har jag målat både tå- och fingernaglar röda också så jag är fin när jag ska göra absolut ingenting. Saknade badoljor och skum dock...det hade gjort mitt bad helt ultimat. Släckte ner i hela badrummet också så det blev jättemysigt! Lite choklad hade inte heller suttit helt fel...


Jag är typ..på dåligt humör idag. Känt mig rätt låg hela dagen..har väl lite att fundera på antar jag. Eller ja.. Jo jag har saker att fundera på men det som irriterar mig är att det inte finns något rimligt jag kan komma fram till i mitt funderande. Det är liksom en enkelriktad återvändsgränd, helt jävla omöjlig att komma ur. Allt är så komplicerat.. Kan inte bara sluta fundera heller för nästan allt jag gör och säger leder förr eller senare till samma jävla fråga. Så irriterande. Vet inte vad jag förväntas göra åt situationen riktigt. Kan det inte bara lösa sig självt? Nej men självklart inte! Sådant får jag faktiskt se till att lösa själv! Tack så mycket...

Imorgon kommer Yorick hem till Amsterdam. Sedan är frågan om han ska komma hit och hälsa på någon gång eller inte? Jag menar.. Äh jag vet inte vad jag menar. Ohh..fatta vad komplicerat allt är! Vet inte vad jag ska göra eller vart jag ska ta vägen, vad jag ska säga eller inte säga.. Ingenting jag planerar tycks hålla, det bara rörs till hela tiden. Allt känns så jävla ostabilt så det blir läskigt. Ska man inte ens få ha lite ordning? Inte ens jättelite? Det verkar i alla fall inte så. Det värsta är att jag har ingen aning om hur jag ska bete mig längre. Allt skulle bli så mycket lättare om jag bara slutade bry mig, men ja..det är också fel. Finns inte mycket som är rätt med det här.

Det finns rätt bra saker
Det finns saker som är för bra för att vara sanna
Finns det ingenting alls däremellan?


Kommentarer
Postat av: Amanda Eklund

Hatar du mobbing tycker jag du ska kolla in videon i mitt senaste inlägg där några killar total mobbar en liten ensam "emo" tjej

2008-08-09 @ 23:15:37
URL: http://dumpamig.blogg.se/
Postat av: polski

en bra sak: idag ska du äta tårta x 30000

en bättre sak: du kommer få en massa pengar i veckan

en bäst sak: ok det är hemligt men det har också att göra med pengar och hmm.. assisterande?

hihiahihieieiheihohoho tänk på dem sakerna istället :D

2008-08-10 @ 13:36:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0