Skön vecka

Veckor som går fort är ju bara underbara! Har väl inte hänt så jättemycket egentligen.. Har tränat för första gången på flera veckor (pga förkylning och inställda träningar), haft träningsvärk och igår var jag och kollade på Södra Latins Melodifestival där Mimmi var med och spelade! Allt var bra, introlåten ägde sönder! Det var som att vara på en riktig melodifestival förutom att det faktiskt var bra låtar! Jag och Bettan åkte väl in till stan runt 4 för vi trodde att vi skulle behöva stå och köa till biljetter, men sen visade det sig att Bettans pappa var väldigt duktig på att sitta och trycka "uppdatera" på ticnet.se så vi fick våra biljetter tillslut! Så vi gick runt i lite affärer en stund och sen åkte vi till Södra Latin. Jag måste bara tillägga att jag och Bettan satt 2 meter bakom Idol-Danny i publiken! Han var "jury" och vi lyckades välja våra platser så fint att vi satt precis bakom honom. Det var lite roligt, fick typ 10 st "TA PÅ HONOM!" sms, men jag höll mig. Bästa melodifestival jag sett helt klart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0