Sjuk

Jaha här sitter jag i soffan och är sjuk igen. Jag kanske borde äta mer frukt? Äh, fukkit lite får man tåla. Jag har väl varit ute för mycket i kylan eller något. Lite synd att det är såhär nära inpå uppvisningen på lördag som jag måste vara med på bara. Lär ju fortfarande vara sjuk och lär bli sjukare av att vara med. Jaja..

Idag har jag bara ätit glass och druckit te samtidigt som jag har tittat på dåliga program på tv. Låter som en toppendag va? Ingen som tar hand om mig heller.. *snyft* Lär inte bli någon skola imorgon heller, men vi får se. Blir ju inget rep då heller... Ja allting känns verkligen värdelöst när man är sjuk, förlåt för det. Jag återkommer när jag är frisk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0