Nya skor!

Tjo! Idag har varit en blandad dag. Vaknade trött som få för att mamma (förlåtförlåtförlåt) hade misslyckats lite med middagen och råkat hälla i hela saltkaret i fisken. Jag vaknade alltså helt torr i munnen och törstig som om jag vandrat i öknen i flera veckor X antal gånger inatt. Men men...jag kom i alla fall upp ur sängen och iväg i tid utan att se helt bedrövlig ut (vad jag vet?). Skoldagen rullade på som vanligt. Åt pizza till lunch och behövde inte redovisa min spanskauppsats på spanskan den här gången heller. Sen bar det av på shoppingtur med kusinen! Började med en Caffé After Eight. Det var en latte...med en after eight . Detta märkte vi speciellt när den var slut, dock misstänkte vi hela tiden att det var på det sättet och försökte hysteriskt blanda vårat kaffe. Idén var väl från början att vi skulle leta efter såna där fula plastiga guldfärgade leggings och zorro-masker..men vi letade igenom alla möjliga affärer och vi hittade ingenting! Så vi tog oss en promenad in på SOUK och där hittade jag de här och föll pladask...

image3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0