Alleuw ^^

TÖNTAR, säger jag bara! Titta inte på tv just nu, det är 90% chans att det är ett SKIT program!

Jag vaknade upp bredvid en söt liten säl som väckte mig genom att gnugga sig emot mig. När jag reste mig upp såg den på mig med sina sorgsna säl-ögon och jag kunde bara inte låta bli att krama den! När vi hade ätit frukost tillsammans fick jag reda på att den hette Erik. Erik är min bästa vän nu, och jag älskar honom jättemycket! När vi hade gnuggat oss lite mot varandra och kramats lite ringde min mor och fick mig på relativt dåligt humör. Nu är jag glad igen, och min uppsats om Militärdiktaturen i Argentina är färdig. FÄÄÄRDIIIG!

Jag träffade Yasmin igår. Hon är jättesöt, snäll och rolig. Vi drack kaffe och pratade om tomtar och töntar, vi blev uttittade av nästan alla som gick förbi våran röda parkbänk, vi skänkte pengar till hungriga emo'n, vi tog en liten promenad upp på det stängda fiket på åhlens och satt på lejon och pratade.

PS. Jag fick bulle till frukost. DS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0