Without you

Without you, the ground thaws
the rain falls
the grass grows

Without you, the seeds root
the flowers bloom
the children play

The stars gleam
the poets dream
the eagles fly
without you

The Earth turns
the sun burns
but I die, without you


Jag har helt slut på bra ord verkar det som. Kan inte beskriva hur jag mår, vad jag tänker, om jag är glad eller ledsen. Det enda jag vet är att något fattas. Rättare sagt någon fattas. Sängen känns för stor, frukosten är för tyst, telefonen ringer för lite, luften är för kall, dagarna för långa, nätterna för korta, min hand för tom...


Samma tanke snurrar runt i mitt huvud hela tiden, samma dröm väcker mig med tårar i ögonen på morgonen. Att få ha dig här igen, vad lycklig jag skulle bli. Hur ska jag få dagarna att gå fortare? Vill att dom bara ska försvinna, men ändå inte. Bara släppa alla tankar på dig...jag vet inte om jag kan göra det. Jag vet inte om jag vill göra det. Kan inte låta bli att hoppas varje dag att du ska komma tillbaks.
Jag älskar dig.


Life goes on
but I'm gone
cause I die, without you.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0